Тема. Впровадження STEM-освіти в навчальний процес.
Слухали питання :
1 | Аналіз семестрових контрольних робіт, навчальних досягнень учнів 5-9 класів з дисциплін природничо-математичного циклу за результатами І семестру | Заступник директора з НР | ||
2 | Аналіз планів і вказівок щодо завершення навчання в 5,9 класах з математики | Заступник директора з НР | ||
3. | STEM-освіта НУШ: особливості навчання у ХХІ столітті. | Вагилевич ГюМ. | ||
4. | Педагогічна майстерність вчителя як умова впровадження STEM-освіти | Матішак Н.М. | ||
5. | Впровадження STEM-технологій як ефективного інструментарію розвитку обдарованого випускника НУШ. STEM-освіта для нового покоління. | Матішак Н.М. | ||
6. | Про методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році. Напрямки розвитку STEM-освіти в Україні. | Яцишин Я.С. | ||
7. | STEM-активності на уроках хімії та біології: методологічний аспект | Кузь О. Б. | ||
8. | STEM-орієнтований підхід як основа розвитку здоров’язберігаючої компетентності. | Вагилевич Г.М. | ||
Завдання членам МО:
– приділити належну увагу випускникам у підготовці що до навчання; – впроваджувати в освітню діяльність STEM-технології (STEM-уроки, STEM-проєкти, STEM-тижні); – інформацію виступів та доповідей взяти до уваги. – Провести виховний захід на здоров’язберігаючу тематику з предметів природничо-математичого циклу |
||||
Голова : Г. Вагилевич
Секретар: О. Кузь