Методичне об’єднання вчителів математики

Тема. Впровадження STEM-освіти в навчальний процес.

 Слухали питання :

 

1 Аналіз семестрових контрольних робіт, навчальних досягнень учнів 5-9 класів з дисциплін природничо-математичного циклу за результатами  І семестру  Заступник директора  з НР  
2 Аналіз планів і вказівок щодо завершення навчання в 5,9 класах з математики Заступник директора з НР  
3. STEM-освіта НУШ: особливості навчання у ХХІ столітті. Вагилевич ГюМ.  
4. Педагогічна майстерність вчителя як умова впровадження STEM-освіти Матішак Н.М.  
5. Впровадження STEM-технологій як ефективного інструментарію розвитку обдарованого випускника НУШ. STEM-освіта для нового покоління. Матішак Н.М.  
6. Про методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році. Напрямки розвитку STEM-освіти в Україні. Яцишин Я.С.  
7. STEM-активності на уроках хімії та біології: методологічний аспект Кузь О. Б.  
8. STEM-орієнтований підхід як основа розвитку здоров’язберігаючої компетентності. Вагилевич Г.М.  
Завдання членам МО:

–       приділити належну увагу випускникам у підготовці що до навчання;

–       впроваджувати в освітню діяльність STEM-технології (STEM-уроки, STEM-проєкти, STEM-тижні);

–       інформацію виступів та доповідей взяти до уваги.

–       Провести виховний захід на здоров’язберігаючу тематику з предметів природничо-математичого циклу

 

Голова : Г. Вагилевич

Секретар: О. Кузь

Опубліковано у МО вчителів природно-математичного циклу. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь